As Beauty 'A Simple Beauty’ Rawatan Wajah, Kosmetik & Suppliment

CONTACT

As Beauty ‘A Simple Beauty’ Produk Rawatan Wajah, Spa & Supliment
بسم الله الرحمن الرحي 
Assalammualaikum wbt & Selamat Sejahtera
Terima Kasih Kerana Berkunjung
Salam Ukhwah Fillah Ya Ukhti Ya Akhi
Fi Amanillah Wa Fi Hubbillah ... Masyaallah Tabarakallah
Ana Amat Senang Hati Di Sini Untuk Menerima Sebarang Pertanyaan... Untuk Pembelian Boleh Isikan Borang Pesanan atau lebih mudah 
Click www.wasap.my/60197007507 untuk terus WhatsApp #jelitawifdiyana
 WhatsApp / WeChat / Telegram 0197007507 jelitawifdiyana

 ig: jelitawifdiyana

DIYANA BINTI MOHAMAD ARIFIN 

 




JELITA WIF DIYANA ENTERPRISE (002228990-K)
DIYANA BTE MOHD ARIFIN DiyAna MA
Ana menjual apa yg ana amalkan, pakai, guna, jg tahu keberkesanan produk dlm produk jualan ana... Insyaallah Ana akan kongsikan kpd pelanggan2 pengalaman yg ana ada... sama ada pengalaman sendiri mahupun pengalaman yg ana dpt mll  pengalaman pelanggan2 ana.

Kesihatan, Kecantikan Dalaman & Luaran Menyerlahkan Penampilan Tampil Bergaya, Anggun, Berkeyakinan Dalam Kesederhanaanmasyaallah tabarakallah


Syukur ya ALLAH “Tersenyum lah, Kerana Selepas Kesusahan Pasti Ada Kesenangan... Setiap Kesabaran Pasti Bertemu Kebahagian, InsyaAllah” "Bersabar lah, bila kita bersabar, semuanya akan menjadi mudah ... InsyaAllah

pen biru pen merah, u buru ana tak marah hehee...Syukran berurusan dgn ana. Jika ada masa ana pernah buat salah dan silap, lambat balas inbox, penghantaran terlewat, terima pesanan lambat, lambat balas WhatsApp atau sebagainya... ana mohon maaf. InsyaAllah, ana cuba buat yg terbaik walaupun ana bukan yg terbaik.

senyum selalu senyum sentiasa urmm... jgn muram jgn masam... rezeki tu tau!!! syukur

selagi leh kerja kita kerja urmm... buat hanya mampu kita... kene ada usaha... jadi diri sendiri... selebihnya bertawakal... pegang niat asal kita... mencari redha Allah bukan kemurkaan Allah... semoga segala urusan kita dipermudahkan dan mendapat keberkatan, semoga kita menjadi seorang yang sentiasa bersyukur juga sentiasa bersederhana ... aamiin aamiin aamiin ya rabbal alamin insyaallah

Alhamdulillah... InsyaAllah, hari nie kurang, esok lebih, Syukur ya ALLAH

tiada kenangan semalam... tiada lah kekuatan hari ini dan hari mendatang
by:DiyAna MA

Serba sedikit tentang jualan:
Jelita Wif Diyana telah mula beroperasi niaga sejak Julai 2010. Diusahakan oleh Diyana Binti Mohamad Arifin. Giat berniaga online secara aktif online juga secara persendirian. Produk jualan pertama adalah produk JelitAyu. Sebab itu lah nama Jelita Wif Diyana menjadi pilihan ana hehe ... Syukur Alhamdulillah

WEBSITE: www.jelitawifdiyana.my (dlm baikpulih...maaf)
BLOGSPOT: www.jelitawifiyana.blogspot.com

FB : DiyAna MA

INSTRAGRAM : jelitawifdiyana


FB PAGE : JelitaWifDiyana







BERIKUT CARA UNTUK MENEMPAH

 Pilih item produk yang anda ingin dan berminat untuk beli

 Isikan borang pesanan jika inginkan info

 Jika anda ingin menempah atau membuat pertanyaan, sila isi borang yang telah disediakan,untuk memudah kan pihak pengurusan atau inbox@pm/WhatsApp/sms/WeChat/Telegram jelitawifdiyana 0197007507

 Pesanan anda akan dibalas secepat yang boleh,waktu bekerja

 Setelah disemak kami akan memberikan maklum balas serta jumlah pembayaran

 Sila masukkan pembayaran ke akaun yg kami sertakan

 Setelah pihak tuan membuat pembayaran, sila beri kan:
Bukti Pembayaran:
Nama:
Alamat:
No.HP:

 Hanya tempahan yang mempunyai bukti pembayaran sahaja akan diproses

 Penghantaran akan dibuat secepat yang boleh jika waktu pembayaran dalam tempoh waktu pengeposan.

 Penghantaran biasa untuk semenanjung 1 hari sahaja..sabah dan sarawak 2 hari..tetapi Serawak tengok kawasan,selalunya 1 hari pun dah boleh dapat..kalau lewat 3 hari bagi tahu..sebab bergantung juga pada poslaju kawasan masing-masing


PEMBAYARAN MELALUI Maybank2U
PEMBAYARAN MELALUI CIMB Clicks
TRACK& TRACE .. TRACKING NO/CONSIGNMENT NO POSLAJU


Semoga Bertemu Lagi..InsyaAllah...

                         



Jangan hanya melihat keburukan orang,kerana seburuk-buruk dia

ada 1001 kebaikan yang kamu tidak pernah lihat-Ustaz Don Daniyal

Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya

“Yakinlah Tuhan Bersamamu..Sentiasa Bersamamu..Dengan Kasih Sayang Allah..Tiada Yang Mustahil”.."Dan jika kamu..digoda oleh..Syaitan,maka berlindunglah..dengan Allah.. Sesungguhnya..Allah Maha Mendengar lagi..Maha Mengetahui.."

SILA ISI BORANG TEMPAHAN ANDA DI SINI UNTUK MEMUDAHKAN URUSAN

Name:
Full Address:
Contact No:
Item To Order:
Question:

This contact form was created by Freedback.